•  50,000 artikelen direct op voorraad
  •  Gratis retourneren
  •  Individueel advies bij aankoop van een fiets
  •  1 maand recht op retournering
  •  Fietsmontage in Duitsland

IT IS A CRAZY RIDE

De fiets beleeft een hoogconjunctuur en dat heeft voor ons nieuwe uitdagingen tot gevolg

Fietsen is populairder dan ooit tevoren. E-bike, racefiets of mountainbike: het aantal mensen dat op het zadel springt, groeit en groeit. We zijn natuurlijk heel blij met de grote interesse en de nieuwe uitdagingen die we één voor één te lijf gaan.

corona_danke@2x

Wij zeggen bedankt

Voor jouw begrip

Door jouw vertrouwen in ons laat je zien hoe belangrijk fietsen voor jou is. Op het moment wacht je langer dan te doen gebruikelijk op je bestelling en een reactie van onze klantenservice. Dat vinden wij ook erg vervelend en is niet zoals we het ons voorstellen. We doen er alles aan je transparant, persoonlijk en zo snel mogelijk verder te helpen en zijn dankbaar voor je geduld.

Levertijden van fietsen

Waarom je momenteel langer op je fiets wacht

  • Levering van onderdelen
    Levering van onderdelen

    We wachten duidelijk langer op frames en onderdelen, het komt voor dat verwachtte leveringen volledig geannuleerd worden.

  • Hogere vraag
    Hogere vraag

    In deze coronatijd interesseren steeds meer mensen zich voor de fiets. De complete branche heeft tijd nodig om aan de grote vraag te voldoen.

  • Beperkte capaciteit
    Beperkte capaciteit

    Veel van onze medewerkers werken altijd nog onder strenge hygiënevoorschriften wat de capaciteiten van onze fietsproductie beperkt.

  • Montage met de hand
    Montage met de hand

    Jouw fiets wordt door onze medewerkers per hand gebouwd om de beste kwaliteit aan te kunnen bieden.

corona_bike-lieferzeiten_lager@2x

Dit doen we op het moment

We doen er alles aan onze levertijden weer op het niveau te brengen dat je van ons gewend bent

We bieden een deellevering aan zodat je zo snel mogelijk over jouw bestelde onderdelen, toebehoren en kleding kunt beschikken. Onze logistiek stuurt artikelen die na je bestelling direct op voorraad zijn meteen op. Artikelen die niet meteen op voorraad zijn, volgen later. Bovendien hebben we de configuratiemogelijkheden van fietsen beperkt, zodat jouw bestelde fiets sneller bij jou is. Bovendien werken we vanaf nu ook meer samen met externe partners die ons bij de montage van de fietsen ondersteunen.

Bereikbaarheid van de klantenservice

Elke mail wordt beantwoord, ook als het soms langer duurt.

corona_kundenservice_1@2x

Wij staan we voor je klaar

Ook als je later dan gewend antwoord krijgt

Onze klantenservice is onderscheiden voor de hoge kwaliteit - en dit motiveert ons elke dag opnieuw. Door de actuele bike-boom krijgen we drie keer zoveel mails en telefoontjes als afgelopen jaar, en de klant moet soms langer op een antwoord wachten. Sommige collega’s werken op het moment in home office wat ook gevolgen heeft voor de telefonische bereikbaarheid.

corona_kundenservice_2@2x

Onze belofte aan jou

Wij beantwoorden elke vraag!

Via mail, telefoon of social media. De teams krijgen personele versterking en werken nauw samen bij de verwerking van binnenkomende vragen. Bovendien kun je onze FAQ’s inzien om op veel vragen een antwoord te vinden. Ons enige verzoek aan jou is je via één kanaal tot ons te wenden. Als je ons meerdere berichten stuurt, vertraagt dat uiteindelijk de antwoordtijd.

Tips voor snelle hulp

Hier vind je enkele handige tips hoe je het snelst een antwoord op je vraag ontvangt:

  • Gebruik onze FAQ’s
    Gebruik onze FAQ’s

    Lees onze FAQ’s door of je daar al een antwoord op je vraag vindt. Naar de FAQ’s

  • Gebruik één kanaal
    Gebruik één kanaal

    Neem via één kanaal contact met ons op zodat onze klantservice snel kan reageren.

  • Gebruik de telefoon alleen voor advies
    Gebruik de telefoon alleen voor advies

    Pak om lange wachttijden te voorkomen alleen de telefoon als je advies nodig hebt.

  • Mail ons
    Mail ons

    Schrijf ons een mail bij algemene vragen en vragen over je bestelling.

Hier vind je antwoorden op veel gestelde vragen:

  • Treedt er vertraging op bij de bestelling van onderdelen, toebehoren en kleding?

    Bestellingen kunnen gewoon worden verwerkt en verzonden. In je klantaccount vind je alle relevante informatie over je bestelling. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan per mail contact op met onze klantenservice. Meer informatie over de levering van pakketten per leverland vind je hier.
  • Zijn de richtlijnen voor retourzendingen aangepast?

    Momenteel gelden er voor Nederland geen gewijzigde richtlijnen: het recht op teruggave van 30 dagen blijft bestaan. Bij retourzendingen vanuit het buitenland zoals Frankrijk, Italië of Spanje verlengen we het recht op retournering van 30 naar 60 dagen.
  • Treedt er vertraging op bij de verwerking van retourzendingen?

    Door aanpassingen in onze logistieke processen ter bescherming van onze medewerkers neemt de afhandeling van jouw retourzending 1 tot 2 weken meer in beslag dan te doen gebruikelijk. Zodra je retourzending door ons is gescand en verwerkt, ontvang je van ons een bevestiging per mail.
  • Hoe zit het met Click & Collect bestellingen?

    Click & Collect-pakketten kun alleen op afspraak afhalen in de vestigingen Bocholt, München, Posthausen en Berlijn. Hier kun je online een afspraak maken .
  • Met welke voorzorgsmaatregelen voorkomen jullie actief de verspreiding van het Covid-19 virus?

    De gezondheid en veiligheid van onze collega‘s, onze klanten en onze partners hebben voor ons de hoogste prioriteit. Daarom werkt iedereen die de mogelijkheid heeft vanuit huis. De medewerkers van de logistieke afdeling en de productie werken in ploegendiensten met strenge hygiënevoorschriften en reinigingsintervallen. Hierdoor minimaliseren we contactmomenten en het risico op besmetting.

JE HEBT EEN SPECIFIEKE VRAAG?
SCHRIJF EEN MAIL AAN ONZE SPECIALISTEN