•  50,000 artikelen direct op voorraad
  •  Gratis retourneren
  •  Individueel advies bij aankoop van een fiets
  •  1 maand recht op retournering

Wij helpen je!
Hier vind je het antwoord op (bijna) al je vragen!


Kies een categorie:

Mijn account Retourneren Verzending Bestelling Betaling
Mijn account Retourneren Verzending Bestelling Betaling



Bestelling

Selecteer een thema:

Bestelling plaatsen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    • Zodra je weet welke kleur en maat je wilt, plaats je het gewenste artikel in je winkelwagen. Klik hiervoor op de button ‘In de winkelwagen’. Daarna doorloop je de overige stappen van het bestelproces.
  • Waarom kan ik mijn maat niet selecteren?
    • Als jouw maat niet wordt weergegeven, is het artikel in die maat helaas uitverkocht en komt het niet opnieuw binnen.
  • Wat vind ik in de winkelwagen?
    • Hier vind je een overzicht van de artikelen die je wilt bestellen en kun je het gewenste aantal invoeren. Ook wordt hier het totaalbedrag en de levertijd per artikel weergegeven.
  • Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb verzonden?
    • Kort nadat je je bestelling hebt verzonden, sturen wij je een bevestiging per mail. In je account kun je de status van je bestelling bekijken onder ‘besteloverzicht’. Let op! Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat je nieuwe bestelling in het overzicht verschijnt.
    • Zodra we je pakket hebben verzonden, krijg je een verzendbevestiging per mail. In deze mail staat een link zodat je het pakket online kunt volgen.

Bestelling wijzigen/annuleren

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    • Ik heb een verkeerd artikel besteld.
      • Wij doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Om die reden kun je in veel gevallen achteraf helaas niets meer wijzigen. Neem contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
    • Mijn adres is gewijzigd.
      • Neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie.
      • Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, kunnen we het bestelproces niet meer stoppen. Wel kun je het pakket na ontvangst retourneren. Heb je gekozen voor vooruitbetaling of is er een artikel met een langere levertijd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Contact

  • Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
    • Tijdens het bestelproces kun je je factuur- of leveradres wijzigen.
    • Heb je je bestelling al geplaatst?
      • Neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie.
    • Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.Wil je vanuit een ander land bestellen of ben je verhuisd naar een ander land?
      • Selecteer de vlag om in de juiste webshop te belanden.
      • Hier kun je inloggen met je klantgegevens. Tijdens het bestelproces kun je vervolgens je nieuwe adres invoeren.
    • Je pakket kon niet worden afgeleverd?
      • Het pakket zal automatisch worden geretourneerd naar ons en je ontvangt een creditnota. Controleer je adres en plaats de bestelling opnieuw met het juiste adres.

  • Hoe kan ik een account aanmaken bij ROSE?
    • Zo maak je een account aan: Zo maak je een account aan:

      Ga naar ‘ACCOUNT’ en klik op REGISTREREN.

      Vul de gevraagde gegevens in en kies een wachtwoord. Dit wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 6 tekens en moet minimaal een hoofdletter, een kleine letter, een speciaal teken en een cijfer bevatten.

      Bij je volgende bezoek aan onze site kun je inloggen met je mailadres en wachtwoord.

      Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanvragen.

Verlanglijst

  • Hoe kan ik een artikel bewaren als ik nog niet direct wil bestellen?
    • Klik bij het artikel op het hartje. Als je bent ingelogd, wordt het artikel dan automatisch toegevoegd aan je verlanglijst. Let op: artikelen op je verlanglijst worden niet voor je gereserveerd!
  • Hoe koop ik een artikel dat op ik op mijn verlanglijst heb opgeslagen?
    • Je kun de artikelen van je verlanglijst direct vanuit de verlanglijst in je winkelwagen plaatsen. De artikelen verdwijnen dan automatisch van je verlanglijst.
  • Hoe verwijder ik artikelen van mijn verlanglijst?
    • Klik hiervoor op de X rechts boven het artikel.

Waardebon inwisselen

  • Voer de waardeboncode in het daarvoor bestemde veld in de winkelwagen in.
  • Als je bestelling voldoet aan alle voorwaarden van de waardebon, wordt het bedrag direct van het totaal afgetrokken.
  • Je waardebon wordt niet herkend?
    • Controleer je invoer. Heb je alle cijfers en letters juist ingevoerd en heb je geen spatie voor of na de code meegekopieerd?
    • Controleer of je de minimale aankoopwaarde hebt bereikt.
    • Controleer of je de waardebon bij een vorige bestelling al hebt ingewisseld.

Levertijd

  • Leverbare artikelen worden de volgende werkdag verzonden. Let op: Bij betalingswijze ‘vooruitbetaling’ wordt het pakket na ontvangst van de betaling verzonden.
  • In de winkelwagen kun je bij ‘BETALING EN VERZENDING’ kiezen voor een deellevering of een complete levering. Dit is handig als niet alle bestelde artikelen voorradig zijn maar je een deel van je bestelling dringend nodig hebt. Standaard kiezen wij voor een complete levering.
  • In je account kun je de status van je bestelling bekijken onder ‘besteloverzicht’.
  • Je hebt een foutje gemaakt in je bestelling?
    • Ik heb een verkeerd artikel besteld.
      • Wij doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Om die reden kun je in veel gevallen achteraf helaas niets meer wijzigen. Neem contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
    • Mijn adres is gewijzigd.
      • Neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Artikel omruilen

    Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen. Om die reden is een direct omruiling niet mogelijk. In de webshop kun je controleren of het artikel in de gewenste maat of kleur nog verkrijgbaar is. Je kunt het dan direct via de webshop bestellen. Je eerste bestelling stuur je dan gewoon terug naar ons. Wij restitueren het aankoopbedrag na ontvangst van je retourzending.

Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?


Hoe kan ik een artikel retourneren?

  • Artikelen (ongebruikt en zonder montagesporen) kunnen binnen 4 weken na ontvangst in een pakket met bijgevoegd retourformulier worden geretourneerd.
  • Retourzending stap voor stap
    1. Verpak het artikel/de artikelen in de doos
      • Gebruik het retourformulier uit de doos. Voeg dit formulier bij en plak het retouretiket (zie hiervoor punt 12 in de algemene voorwaarden) op de doos.
    2. Geef het retourpakket af
      • Je kunt het pakket bij Postnl (Nederland) of Bpost (België) afgeven. Bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging ontvangt dat het pakket is aangekomen.
    3. Ontvangstbevestiging
      • Nadat we het pakket hebben ontvangen, informeren we je automatisch per mail.
  • Ben je het retourformulier kwijt of heb je een retouretiket nodig?


Klacht

  • Dat vinden we vervelend! We helpen je graag verder. Stuur ons een mail met de volgende gegevens:
    • klantnummer
    • ordernummer
    • artikelnummer
    • een korte beschrijving van het defect en hoe het is ontstaan
    • indien mogelijk een foto
    Contact


Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retourzending?

  • Zodra wij je retourzending in behandeling nemen, krijg je van ons een mail. Het artikel wordt dan gecontroleerd en je ontvangt een tegoed.

  • Waarom is mijn retourzending nog niet bevestigd?
    • Je ontvangt pas een bevestiging zodra we de retourzending in behandeling nemen. Niet direct bij aankomst van het pakket. Als je in de zendingsinformatie ziet dat het pakket bij ons is aangekomen, kan het nog tot ca. 7 dagen duren voordat je retourzending wordt verwerkt.

  • Waarom heb ik niet het volledige bedrag ontvangen?
    • Indien er nog een openstaande factuur is, wordt het tegoed daarmee verrekend. Het verschil wordt teruggestort op je rekening.

  • Op welke manier krijg ik mijn geld terug?
    • Creditcard
      • Het tegoed wordt op de creditcardrekening teruggeboekt. Je kunt deze boeking op je volgende afrekening zien. Het kan voorkomen dat de datum van de restitutie op de afrekening niet met de datum van terugbetaling overeenkomt.

    • Vooruitbetaling
      • Wij boeken het bedrag terug op je rekening. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op je bankrekening. Het is van belang dat je ons hiervoor je IBAN meedeelt.

    • Paypal
      • Het tegoed wordt op je Paypal-account teruggeboekt. Je kunt zelf bij Paypal instellen of het bedrag op je Paypal-account blijft staan of wordt teruggeboekt op je bankrekening.

    • Sofortüberweisung
      • Wij boeken het bedrag terug op je rekening. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op je bankrekening. Het is van belang dat je ons hiervoor je IBAN meedeelt.

    • Waardebon
      • Het bedrag wordt weer op de waardebon geactiveerd en bij je volgende bestelling kun je de bon weer inwisselen.


Hoe kan ik een account aanmaken bij ROSE?

  • Zo maak je een account aan:
    • Ga naar ‘ACCOUNT’ en klik op REGISTREREN.
    • Vul de gevraagde gegevens in en kies een wachtwoord. Dit wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 6 tekens en moet minimaal een hoofdletter, een kleine letter, een speciaal teken en een cijfer bevatten. Bij je volgende bezoek aan onze site kun je inloggen met je mailadres en wachtwoord.
    • Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanvragen.


    VERZENDING

    Selecteer een thema:

    Wat is de status van mijn zending?

    • Zodra we je pakket hebben verzonden, krijg je een verzendbevestiging per mail. Hierin staat het zendingsnummer zodat je het pakket online kunt volgen.
    • De verzending duurt ca. 2-3 dagen bij normale pakketten. Grote pakketten zijn enkele dagen langer onderweg.
    • Waarom moet ik zo lang op mijn pakket wachten?
      • Controleer de zendingsstatus om te zien of het pakket wellicht bij buren of op het postkantoor is afgegeven. Neem contact met ons op als de zendingsstatus langer dan 5 dagen niet is gewijzigd.
    • Kan ik mijn adres nog wijzigen nadat het pakket al is verzonden?
      • Het adres kan niet meer worden gewijzigd zodra het pakket is verzonden. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Waarom staat mijn land van bestemming er niet bij?

    • Controleer of je in de juiste shop bent. Voor vele Europese landen hebben we een eigen webshop. Deze kun je via de vlaggen boven aan de website selecteren. Voor alle andere landen kies je www.rosebikes.com

    Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

    • Hier vind je een overzicht van onze verzendkosten.
    • Retourneren is kosteloos, mits je gebruik maakt van ons retourlabel. Je kunt hier online een retourlabel genereren.

    Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

    Hoe kan ik een artikel retourneren?

    • Artikelen (ongebruikt en zonder montagesporen) kunnen binnen 4 weken na ontvangst in een pakket met bijgevoegd retourformulier worden geretourneerd.
    • Retourzending stap voor stap
      1. Verpak het artikel/de artikelen in de doos
        Gebruik het retourformulier uit de doos. Voeg dit formulier bij en plak het retouretiket (zie hiervoor punt 12 in de algemene voorwaarden) op de doos.
      2. Geef het retourpakket af
        Je kunt het pakket bij Postnl (Nederland) of Bpost (België) afgeven. Bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging ontvangt dat het pakket is aangekomen.
      3. Ontvangstbevestiging
        Nadat we het pakket hebben ontvangen, informeren we je automatisch per mail.
    • Ben je het retourformulier kwijt of heb je een retouretiket nodig?

    Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel ontvang?

      Hebben we een fout gemaakt? Onze excuses! Stuur het artikel retour en vermeld op het retourformulier dat je het niet hebt besteld. Heb je een verkeerd artikel in plaats van een besteld artikel ontvangen? Dan kun je het gewenste artikel opnieuw online bestellen. Het aankoopbedrag wordt dan na ontvangst van het verkeerde artikel gecrediteerd.

    Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd wordt bezorgd?

    • Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd wordt bezorgd? Het pakket is beschadigd maar de inhoud is in orde.
      • Als alleen het pakket beschadigd is en je iets uit je bestelling wilt terugsturen, kun je hiervoor een willekeurige andere doos gebruiken. Voeg het retourformulier toe en gebruik het retouretiket.
    • Er ontbreekt een artikel of er is een artikel beschadigd.
      • Als het pakket uiterlijke schade heeft, moet je het in bijzijn van de postbode openen. De postbode kan dan direct een schaderapport opstellen.
        • De postbode is al weg of je buurman heeft het pakket voor je aangenomen?
          • Neem dan direct contact op met de bezorgdienst om de schade te melden.
        • En dan?
          • De bezorgdienst neemt contact met ons op voor de verdere afhandeling.

    MIJN ACCOUNT

    Selecteer een thema:

    Hoe maak ik een account aan bij ROSE?

    • Zo maak je een account aan: Zo maak je een account aan:

      Ga naar ‘ACCOUNT’ en klik op REGISTREREN.

      Vul de gevraagde gegevens in en kies een wachtwoord. Dit wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 6 tekens en moet minimaal een hoofdletter, een kleine letter, een speciaal teken en een cijfer bevatten.

      Bij je volgende bezoek aan onze site kun je inloggen met je mailadres en wachtwoord.

      Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanvragen.

    Hoe kan ik inloggen?

    • Als je al geregistreerd bent, kun je via ‘ACCOUNT’ inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord.
    • Ben je nog niet geregisteerd? Dat kan heel eenvoudig hier.
    • Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanvragen: Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanvragen.

    Uitloggen

    • Desktop
      • Beweeg je muis over ‘ACCOUNT’ en klik in het venster dat verschijnt op ‘UITLOGGEN’.
    • Mobiel
      • Klik bovenaan op het kleine hoofdje. Je ‘ACCOUNT’ verschijnt dan en daar onder vind je ‘UITLOGGEN’.

    Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    • Klik hier om een nieuw wachtwoord te kiezen.
    • Voer het e-mailadres in waarmee je je bij ROSE Bikes hebt geregistreerd en klik op ‘VERSTUREN’. Er wordt dan een mail met link naar je verstuurd.
    • Het kan een paar minuten duren voordat je deze mail ontvangt. Vergeet niet je ongewenste mail te checken.

    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    • Als je bent ingelogd, vind je onder ‘ACCOUNT’ ‘MIJN GEGEVENS’. Hier kun je je geboortedatum invoeren en je wachtwoord wijzigen.
    • Als je een nieuw adres hebt, kunt je dit tijdens het bestelproces invoeren.
    • Je mailadres kan enkel telefonisch (00 800 2277 55 55) of per mail (klantenservice@rosebikes.com) worden gewijzigd. Uit privacyoverwegingen is het helaas niet mogelijk je e-mailadres online te wijzigen.

    Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

    • Tijdens het bestelproces kun je je factuur- of leveradres wijzigen.
      • Heb je je bestelling al geplaatst?
      • Het adres kan niet meer worden gewijzigd zodra het pakket is verzonden. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
    • Wil je vanuit een ander land bestellen of ben je verhuisd naar een ander land?
      • Selecteer de vlag om in de juiste webshop te belanden.
      • Hier kun je inloggen met je klantgegevens. Tijdens het bestelproces kun je vervolgens je nieuwe adres invoeren.
    • Je pakket kon niet worden afgeleverd?
      • Het pakket zal automatisch worden geretourneerd naar ons en je ontvangt een creditnota. Controleer je adres en plaats de bestelling opnieuw met het juiste adres.

    Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    • Meld je hiervoor telefonisch of per mail bij ons en vermeld je klantnummer. Graag horen we van je waarom je je account wilt verwijderen.
      • Je account kan pas worden verwijderd als:
        • er geen openstaande facturen meet zijn en er geen tegoed meer is.
        • Als je bestellingen compleet zijn afgesloten.

    Hoe kom ik aan retourdocumenten?

    • Ben je het retourformulier kwijt of heb je een retouretiket nodig?

    Waar vind ik mijn bestellingen?

    • Log in op rosebikes.nl en ga naar ‘BESTELOVERZICHT’ in je account.
    • Klik op een bestelling om de volgende details te kunnen bekijken:
      • status van de bestelling
      • bestelde artikelen
      • aflever- en factuuradres
      • betalingswijze
      • totaalbedrag
      • zendingsnummer (zodra de bestelling is verzonden)
    • Je hebt een foutje gemaakt in je bestelling?
      • Ik heb een verkeerd artikel besteld.
        • Wij doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Om die reden kun je achteraf vaak niets meer wijzigen. Neem contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
      • Mijn adres is gewijzigd.
        • Het adres kan niet meer worden gewijzigd zodra het pakket is verzonden. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie. Heb je deze mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Mijn verlanglijst

    • Hoe kan ik een artikel bewaren als ik nog niet direct wil bestellen?
      • Klik bij het artikel op het hartje. Als je bent ingelogd, wordt het artikel dan automatisch toegevoegd aan je verlanglijst. Let op: artikelen op je verlanglijst worden niet voor je gereserveerd!
    • Hoe koop ik een artikel dat op ik op mijn verlanglijst heb opgeslagen?
      • Je kun de artikelen van je verlanglijst direct vanuit de verlanglijst in je winkelwagen plaatsen. De artikelen verdwijnen dan automatisch van je verlanglijst.
    • Hoe verwijder ik artikelen van mijn verlanglijst?
      • Klik hiervoor op de X rechts boven het artikel.

    Hoe kan ik me aanmelden voor de newsletter?

    • Je wilt de newsletter ontvangen?
      • Ja, ik wil op de hoogte gehouden worden. We informeren je dan regelmatig over acties, producten en evenementen.
    • Je kunt je op elke willekeurige pagina van onze webshop aanmelden door helemaal naar onderen te scrollen, je mailadres in te voeren en op NU AANMELDEN te klikken.
    • Als dank voor je eerste aanmelding ontvang je een waardebon ter waarde van 10 euro (minimale aankoopwaarde van 50 euro na aftrek van retourzendingen).
    • Na je aanmelding ontvang je een mail waarin je nog even moet bevestigen dat je zelf de newsletter hebt aangevraagd.
    • Ontvang je de newsletter niet?
      • Heb je je aanmelding bevestigd door op de link in de mail te klikken? Je aanmelding is pas afgerond als je op de link in de bevestigingsmail hebt geklikt.
      • Check ook je ongewenste mail.
      • Je wilt de newsletter niet meer ontvangen?
        • Helemaal onder aan elke newsletter vind je informatie over afmelden.



    RETOURNEREN EN KLACHTEN

    Selecteer een thema:

    Hoe kan ik een artikel retourneren?

    • Artikelen (ongebruikt en zonder montagesporen) kunnen binnen 4 weken na ontvangst in een pakket met bijgevoegd retourformulier worden geretourneerd.
    • Retourzending stap voor stap
      1. Verpak het artikel/de artikelen in de doos
        Gebruik het retourformulier uit de doos. Voeg dit formulier bij en plak het retouretiket (zie hiervoor punt 12 in de algemene voorwaarden) op de doos.
      2. Geef het retourpakket af
        Je kunt het pakket bij Postnl (Nederland) of Bpost (België) afgeven. Bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging ontvangt dat het pakket is aangekomen.
      3. Ontvangstbevestiging
        Nadat we het pakket hebben ontvangen, informeren we je automatisch per mail.
    • Ben je het retourformulier kwijt of heb je een retouretiket nodig?
      1. Ga naar de algemene voorwaarden, punt 12.

    Klacht

    • Dat vinden we vervelend! We helpen je graag verder. Stuur ons een mail met de volgende gegevens:
      • klantnummer
      • ordernummer
      • artikelnummer
      • een korte beschrijving van het defect en hoe het is ontstaan
      • indien mogelijk een foto

    Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Zodra wij je retourzending in behandeling nemen, krijg je van ons een mail. Het artikel wordt dan gecontroleerd en je ontvangt een tegoed.

    • Waarom is mijn retourzending nog niet bevestigd?
      Je ontvangt pas een bevestiging zodra we de retourzending in behandeling nemen. Niet direct bij aankomst van het pakket. Als je in de zendingsinformatie ziet dat het pakket bij ons is aangekomen, kan het nog tot ca. 7 dagen duren voordat je retourzending wordt verwerkt.
    • Waarom heb ik niet het volledige bedrag ontvangen?
      Indien er nog een openstaande factuur is, wordt het tegoed daarmee verrekend. Het verschil wordt teruggestort op je rekening.
  • Op welke manier krijg ik mijn geld terug?
    • Creditcard
      Het tegoed wordt op de creditcardrekening teruggeboekt. Je kunt deze boeking op je volgende afrekening zien. Het kan voorkomen dat de datum van de restitutie op de afrekening niet met de datum van terugbetaling overeenkomt.
    • Vooruitbetaling
      Wij boeken het bedrag terug op je rekening. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op je bankrekening. Het is van belang dat je ons hiervoor je IBAN meedeelt.
    • Paypal
      Het tegoed wordt op je Paypal-account teruggeboekt. Je kunt zelf bij Paypal instellen of het bedrag op je Paypal-account blijft staan of wordt teruggeboekt op je bankrekening.
    • Sofortüberweisung
      Wij boeken het bedrag terug op je rekening. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op je bankrekening. Het is van belang dat je ons hiervoor je IBAN meedeelt.
    • Waardebon
      Het bedrag wordt weer op de waardebon geactiveerd en bij je volgende bestelling kun je de bon weer inwisselen.

    Hoe werkt het retourrecht van 4 weken?

    • Je kunt ongebruikte artikelen binnen 4 weken na ontvangst kosteloos (met ons retouretiket) retourneren. De artikelen mogen geen gebruikssporen of beschadigingen hebben. Verwijder geen stickers en etiketten van het product. Dvd’s en boeken kunnen niet worden geretourneerd. Alle informatie over retourneren vind je de algemene voorwaarden onder punt 12.

    Retourdocumenten

    • Retourdocumenten
      • Ben je het retourformulier kwijt of heb je een retouretiket nodig?
      • Ga naar de algemene voorwaarden, punt 12.

    Retourzending versturen

    • Retourzending versturen
      • Je kunt het pakket bij Postnl (Nederland) of Bpost (België) afgeven. Bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging ontvangt dat het pakket is aangekomen.

    Bestellingen gecombineerd retourneren

    • Bestellingen gecombineerd retourneren
      • Dat is geen probleem, je kunt alle artikelen in 1 doos verpakken. Vergeet niet om van alle bestellingen de retourformulieren bij te voegen.

    Artikel omruilen

    • Artikel omruilen
      • Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen. Om die reden is een direct omruiling niet mogelijk. In de webshop kun je controleren of het artikel in de gewenste maat of kleur nog verkrijgbaar is. Je kunt het dan direct via de webshop bestellen. Je eerste bestelling stuur je dan gewoon terug naar ons. Wij restitueren het aankoopbedrag na ontvangst van je retourzending.

    Verkeerd artikel ontvangen

    • Verkeerd artikel ontvangen
      • Hebben we een fout gemaakt? Onze excuses! Stuur het artikel retour en vermeld op het retourformulier dat je het niet hebt besteld. Heb je een verkeerd artikel in plaats van een besteld artikel ontvangen? Dan kun je het gewenste artikel opnieuw online bestellen. Het aankoopbedrag wordt dan na ontvangst van het verkeerde artikel gecrediteerd.

    Aankoop herroepen

    • Aankoop herroepen



    Betaling

    Selecteer een thema:

    Kan ik op rekening betalen?

    • Binnen Duitsland bieden we klanten de mogelijkheid op rekening te betalen.

    Kan ik per vooruitbetaling betalen?

    • Hoe betaal ik per vooruitbetaling? Dat is heel eenvoudig:
      • Je plaatst het gewenste artikel in je winkelwagen, gaat naar de kassa en kiest daar als betalingswijze: vooruitbetaling.
      • Aansluitend ontvang je een mail met het totaalbedrag, het ordernummer en onze IBAN.
      • Zodra we je betaling ontvangen, versturen we je pakket. De artikelen blijven voor je gereserveerd tot we je betaling ontvangen (maximaal 7 dagen). Afhankelijk van je bank kan het 2 tot 4 werkdagen duren voordat je betaling bij ons aankomt.

        Belangrijk bij je overboeking: Vermeld altijd het ordernummer en je klantnummer in de omschrijving. Combineer geen betalingen. Maak voor elke bestelling apart het geld over.

        Onze gegevens

        BE
        ROSE Bikes GmbH
        Stadtsparkasse Bocholt
        IBAN: DE 02 4285 0035 0000 1352 51
        BIC: WELADED1BOH

        NL
        ROSE Bikes GmbH
        Rabobank Achterhoek-Oost
        IBAN: NL88RABO 0300 2505 25
        BIC: RABONL2U

    Kan ik per Paypal betalen?

    • Hoe betaal ik per Paypal?
      • Als je kiest voor betaling via Paypal wordt je aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar Paypal.
      • Als je al klant bent bij Paypal, kun je inloggen met je gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. Als je nog geen account hebt bij Paypal kun je je als gast aanmelden of een Paypal account aanmaken en daarna de betaling bevestigen.
      • De betaling komt normaalgesproken binnen enkele minuten bij ons binnen en je bestelling wordt direct door ons verwerkt.
      • Wat als je artikelen retourneert?
      • Als je artikelen retourneert wordt je tegoed op je Paypal account teruggeboekt. Je kunt zelf bij Paypal instellen of het bedrag op je Paypal-account blijft staan of wordt teruggeboekt op je bankrekening.
    • Als Paypal niet wordt weergegeven, is het niet mogelijk op deze wijze te betalen. Dit gebeurt zodra er een of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn.

    Kan ik per creditcard betalen?

    • Hoe betaal ik met een creditcard?
      • Je kunt bij je online bestelling betalen met een creditcard van VISA of MasterCard.Voer het creditcardnummer, de geldigheidsdatum en de verificatiecode in. Om te kunnen betalen met je creditcard, moet deze geactiveerd zijn voor 3D-Secure. Is je kaart nog niet geregistreerd voor 3D-Secure? Tijdens het bestelproces word je automatisch doorgestuurd naar je creditcardbank. Hier kun je je kaart registreren.
      • Het aankoopbedrag wordt gereserveerd, afgeboekt wordt er pas als het pakket wordt verzonden.
      • Wat als je artikelen retourneert? Als je artikelen retourneert wordt je tegoed op je creditcard teruggeboekt.
      • Waarom lukt het niet per creditcard te betalen?
        • Is je kaart nog niet geregistreerd voor 3D-Secure? Je wordt tijdens het bestelproces doorgestuurd naar de site van je bank. Hier kun je je aanmelden.
        • Is je limiet bereikt? Neem dan contact op met je bank.

    Kan ik per automatische incasso betalen?

    • Uitsluitend binnen Duitsland bieden we klanten de mogelijkheid via automatische incasso te betalen.

    Kan ik per Sofortüberweisung betalen?

    • Hoe betaal ik per Sofortüberweisung?
      • Als je kiest voor betaling via Sofortüberweisung word je aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar Sofortüberweisung.
      • Voer de gevraagde gegevens in en bevestig de betaling.
      • Wat als je artikelen retourneert? Als je artikelen retourneert, boeken we het bedrag terug.

    Kan ik onder rembours betalen?

    • Uitsluitend binnen Duitsland bieden we klanten de mogelijkheid onder rembours te betalen.