•  50,000 artikelen direct op voorraad
  •  Gratis retourneren
  •  Individueel advies bij aankoop van een fiets
  •  1 maand recht op retournering
  •  Fietsmontage in Duitsland

Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

Bestelling

BESTELLING PLAATSEN  


Op welke manieren kan ik bij ROSE bestellen? 

Bestellen kan via de webshop, per mail of telefonisch. 



Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?  

Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen. Vanuit de winkelwagen kun je de artikelen bestellen. Meld je hiervoor aan of registreer je als klant in onze webshop. Kies de gewenste betalingswijze en rond je bestelling af.  



Hoe kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?   

Stuur hiervoor een e-mail aan: [email protected]Vermeld in je bericht de volgende informatie

  • bestelnummer en omschrijving van het gewenste artikel 
  • gewenste aantal 
  • evt. de maat 
  • jouw adresgegevens en klantnummer (afleveradres en factuuradres) 



Hoe plaats ik telefonisch een bestelling?   

Je bereikt ons telefonisch gratis vanaf vaste nummers onder: 00 800 22 77 55 55.  Houd de gegevens paraat die je voor de bestelling nodig hebt (zie ’Hoe kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?’).

Ma. - vr.: 09:00 - 13:00 uur 


Hoe kan ik een waardebon in de webshop verzilveren?  

Voer de waardeboncode in het daarvoor bestemde veld in de winkelwagen in. Als je bestelling voldoet aan de voor de waardebon geldende voorwaarden wordt de waarde direct van het factuurbedrag afgetrokken.  



Wat doe ik als de waardebon niet wordt herkend?  

  • Controleer je invoer. Heb je alle cijfers en letters juist ingevoerd en staat er geen spatie voor of na de code? 
  • Controleer of je de minimale aankoopwaarde hebt bereikt. 
  • Controleer of je de waardebon bij een vorige bestelling al hebt ingewisseld.
  • Functioneert de code dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice.