Naar het overzicht

Bestelling

Waar wil je meer over weten?




Welke bestelmogelijkheden heb ik?

Je kunt je bestelling op de volgende manieren plaatsen:



Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

  1. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen.
  2. Vanuit de winkelwagen kun je de artikelen bestellen.
  3. Log in of registreer je als klant in onze webshop.
  4. Selecteer het afleveradres en de gewenste betalingsmethode.
  5. Verzend je bestelling.
  6. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail en een verzendbevestiging zodra je pakket naar je onderweg is.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen via e-mail?

Stuur hiervoor een e-mail naar: klantenservice@rosebikes.com.

Om je e-mail te kunnen verwerken, hebben we de volgende informatie nodig:

  • bestelnummer en omschrijving van het gewenste artikel
  • gewenste aantal
  • kleur en maat, indien van toepassing
  • jouw adresgegevens en klantnummer (afleveradres en factuuradres)
  • indien van toepassing, gewenste betalingsmethode (vooruitbetaling)

Hoe plaats ik telefonisch een bestelling?

Je kunt je bestelling ook telefonisch doorgeven. Zo kun je ons bereiken:
+49 2871 – 27 55 55
ma. - vr.: 9.00 - 17.00 uur
za.: 09.00 - 13.00 uur

Houd hiervoor de volgende informatie bij de hand:

  • bestelnummer en omschrijving van het gewenste artikel
  • gewenste aantal
  • kleur en maat, indien van toepassing
  • jouw adresgegevens en klantnummer (afleveradres en factuuradres)
  • indien van toepassing, gewenste betalingsmethode (vooruitbetaling)

Hoe kan ik een waardebon in de webshop verzilveren?

Voer de waardeboncode in het daarvoor bestemde veld in de winkelwagen in.
Als je bestelling voldoet aan de voor de waardebon geldende voorwaarden wordt de waarde direct van het factuurbedrag afgetrokken.

Wat doe ik als de waardeboncode niet wordt herkend?

  • Controleer je invoer. Heb je alle cijfers en letters juist ingevoerd en staat er geen spatie voor of na de code?
  • Controleer of je de minimale aankoopwaarde hebt bereikt.
  • Controleer of je de waardebon bij een vorige bestelling al hebt ingewisseld.
  • Werkt de code nog steeds niet, neem dan contact op met de klantenservice.