Naar het overzicht

Bestelling

Bestelling annuleren


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? 

Als je bestelling nog niet verwerkt wordt, kan deze nog worden geannuleerd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Telefoonnummer: 00 800 22 77 55 55 (gratis vanaf vaste nummers) 

Ma. - vr.: 09:00 - 17:00 uur 
Za.: 09:00 - 13:00 uur

E-Mail: klantenservice@rosebikes.com 



Wat gebeurt er met mijn betaling als ik een bestelling annuleer?  

Als een bestelling wordt geannuleerd, wordt het betaalde bedrag teruggestort. Het kan enkele werkdagen duren voordat het geld weer op je rekening staat. 


PayPal, Sofortüberweisung & creditcard:  

Bij de eerste twee betalingswijzen storten we het geld terug op de rekening waarmee jij hebt betaald. Bij betaling met creditcard wordt het geld pas afgeboekt als een bestelling is verzonden.  


Vooruitbetaling:  

Om het geld terug te kunnen storten hebben we je IBAN nodig. Stuur ons deze per mail, in combinatie met je klantnummer. 


Waardebon:   

Als je voor een geannuleerde bestelling een waardebon verzilverd hebt, wordt de waarbon opnieuw geactiveerd. 

WELLICHT OOK INTERESSANT: