Naar het overzicht

Mijn account

Adresgegevens


Hoe kan ik het factuuradres wijzigen?

Je adresgegevens kun je in je account onder ‘Mijn factuuradres’ wijzigen - klik daarvoor op het potloodje. Let erop dat dit alleen het factuuradres is. Het afleveradres kun je tijdens het bestelproces wijzigen.




Hoe kan ik het afleveradres wijzigen?

Tijdens het bestelproces kun je je factuur- of leveradres wijzigen. In je account kun je het factuuradres aanpassen.




Heb je je bestelling al geplaatst en wil je het afleveradres alsnog aanpassen? 

Als je bestelling nog niet verwerkt is, kan deze eventueel nog gestorneerd worden, zodat je jouw bestelling opnieuw met het juiste adres kunt plaatsen. Zodra het pakket aan de pakketdienst is overgedragen, ontvang je een e-mail met zendingsinformatie.




Wat moet ik doen als ik vanuit een ander land wil bestellen of verhuisd ben naar een ander land? 

Klik linksboven in het scherm op de vlag van het land van waaruit je wilt bestellen, om in de juiste webshop te belanden. Hier kun je inloggen met je klantgegevens. Tijdens het bestelproces kun je vervolgens je nieuwe adres invoeren. 



Wat moet ik doen als ik verhuisd ben of mijn pakket door andere redenen kan niet worden bezorgd? 

Je pakket zal worden geretourneerd en het aankoopbedrag wordt als het pakket weer bij ons is teruggestort. Controleer je adres en plaats de bestelling opnieuw met het juiste adres.




Wat moet ik doen als ik verhuisd ben naar een ander land? 

Je hoeft bij ons geen nieuw account aan te maken. Alleen het afleveradres moet worden aangepast, hoe dat gaat lees je hierboven bij ’Hoe kan ik het afleveradres wijzigen?





Hoe maak ik een retouretiket aan? 

Klik daarvoor op de volgende link: algemene voorwaarden, punt 12. 




Kan ik het afleveradres achteraf wijzigen? 

Bij reeds verzonden bestellingen kan het afleveradres niet gewijzigd worden.  

Zolang de bestelling nog niet is verwerkt, kan deze eventueel door de klantenservice gestorneerd worden en kun jij je bestelling via de webshop opnieuw plaatsen. Als de bestelling niet meer gestorneerd kan worden en het pakket niet bezorgd kan worden, wordt het teruggestuurd en het geld teruggestort.