•  50,000 artikelen direct op voorraad
  •  Gratis retourneren
  •  Individueel advies bij aankoop van een fiets
  •  1 maand recht op retournering
  •  Fietsmontage in Duitsland

Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

Mijn account

MIJN GEGEVENS & WACHTWOORD


Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben? 

Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Inloggen’. Klik dan op ’Wachtwoord vergeten’ en voer het e-mailadres in waarmee je bij ons een account hebt aangemaakt.

Er wordt dan een mail verstuurd met een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen - het kan enkele minuten duren voordat je deze mail ontvangt. Vergeet niet je ongewenste mail te checken.  




Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Klik om je naam, wachtwoord of adresgegevens te wijzigen in je account op het potloodje onder ’Mijn gegevens’. 

Uit privacy-overwegingen is het helaas niet mogelijk je e-mailadres online te wijzigen.




Hoe kan ik mijn account verwijderen? 

Neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op en vermeld je klantnummer en/of adres. Ook hebben we het e-mailadres nodig dat bij ons is opgeslagen.  


Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen, wanneer: 

  • er geen rekeningen meer openstaan. 
  • je bij ons geen tegoed meer hebt. 
  • er geen bestellingen meer onderweg zijn. 
  • er geen juridische verplichtingen en aanspraken uit een contract meer bestaan.

Is een van deze punten nog wel aan de orde, dan vragen we je nog om even geduld te hebben.