Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

Mijn account

ALGEMEEN


Hoe maak ik een account aan bij ROSE? 

Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Registreren’. 

Vul de gevraagde gegevens in en kies een wachtwoord. Dit wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 6 tekens, waaronder een hoofdletter, een kleine letter, een speciaal teken en een cijfer. Bevestig de gegevens. 

Bij je volgende bezoek aan onze site kun je inloggen met je mailadres en wachtwoord. 

In je account kun je op elk moment jouw gegevens bekijken of bewerken. Uiteraard delen we jouw gegevens conform de privacyrichtlijnen niet met derden. 



Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?  

Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Inloggen’. Klik dan op ’Wachtwoord vergeten’. Wij sturen je een link toe waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.  



Hoe kan ik bij ROSE inloggen?

Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Inloggen’. Voer je mailadres en wachtwoord in en bevestig de gegevens. Als je nog geen klant bij ons bent, klik dan rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens opRegistreren’ Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben? Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Inloggen’. Klik dan op ’Wachtwoord vergeten’. 



Hoe kan ik uitloggen?

Dat is afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt. 

Desktop / PC: 

  • Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Uitloggen’.

Tablet / Smartphone: 

  • Klik rechtsboven in het scherm op het poppetje en vervolgens op ’Uitloggen’.




Mijn bestellingen 

Log in om de status van je bestellingen te bekijken. In je account vind je onder ‘Besteloverzicht’ jouw bestelling en de volgende details:  

  • bestelde artikelen
  • aflever- en factuuradres 
  • betalingswijze 
  • factuurbedrag 
  • bestelstatus 
  • verzendstatus* 

*zodra de bestelling is verzonden ook het zendingsnummer



Hoe weet ik of ik een tegoed heb bij ROSE? 

In de webshop kun je deze informatie niet vinden. We helpen je telefonisch of per mail graag verder.




Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb besteld? 

Als een bestelling wordt verwerkt, kan deze niet meer worden aangepast. Bestel opnieuw en retourneer het verkeerde artikel.




Hoe werkt de verlanglijst?

Weet je nog niet zeker of je een artikel wilt bestellen, klik dan naast de afbeelding op ’op verlanglijst’.  Het artikel wordt dan voor een volgende bestelling op jouw verlanglijst geplaatst. 

 Let op: je moet ingelogd zijn en artikelen op je verlanglijst worden niet voor je gereserveerd. 




Hoe bestel ik een artikel dat op mijn verlanglijst staat? 

Je kunt een artikel van je verlanglijst direct in je winkelwagen plaatsen. Als je het artikel bestelt, verdwijnt het automatisch van je verlanglijst. 



Hoe verwijder ik een artikel van mijn verlanglijst? 

Klik hiervoor op de ’X’ rechts boven het artikel en vervolgens op ’Verwijderen’.