Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

Service & garantie

SERVICE 

ROSE biedt zijn klanten een uitgebreide service. Of dat nu gaat om reparaties, inspecties, het afhalen van een fiets of het geven van advies in onze stores. 



Hoe kan ik een afspraak maken bij de service-werkplaats?

Klik hiervoor op de volgende link:

https://www.rosebikes.nl/service/rose-service-afspraak-maken 



Welke mogelijkheden heb ik bij een reparatie of inspectie van mijn fiets? 

Een inspectie of reparatie van je fiets is mogelijk in onze winkel. Maak hiervoor altijd een afspraak. 



Wat kost het als ik mijn fiets thuis laat afhalen voor inspectie of reparatie? 

De kosten voor het afhalen van je fiets betalen wij aan de vervoerder. Na afloop van de inspectie of reparatie van je fiets brengen we hiervoor €  39,95  in rekening.  Let op: je dient je fiets verpakt in een fietsdoos aan te bieden aan de vervoerder.  Als je geen fietsdoos (meer) hebt, kunnen wij je er uiteraard een toesturen. Hiervoor berekenen we € 20,29.  
Je kunt er voor kiezen je fiets na afloop van de inspectie/reparatie in onze winkel af te halen. Opsturen kan natuurlijk ook. Dit kost € 39,95.  

In garantiegevallen komen de totale kosten voor het transport vanzelfsprekend voor onze rekening.  



Kan ik mijn fiets voor een inspectie ook bij een andere fietsenzaak langsbrengen? 

Dat is mogelijk. Mochten er problemen zijn die onder garantie verholpen kunnen worden, moeten deze wel door ons in behandeling genomen worden. 



Kan ik mijn fiets als ik deze voor een inspectie of reparatie langsbreng aansluitend meteen weer meenemen? 

Als je vooraf een afspraak gemaakt hebt en wij de benodigde onderdelen op voorraad hebben, is dat mogelijk. Bij grotere reparaties kunnen wij dit echter niet altijd garanderen.