Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

ROSE Stores

In onze winkels bieden we jou een persoonlijke service. ROSE Bikes is inmiddels met vijf stores in Duitsland vertegenwoordigd. Bezoek ons en profiteer van onze service. Van uitgebreid advies tot reparaties en inspecties - wij zijn er voor jou.



Waar vind ik de ROSE stores en wat zijn de openingstijden?

Je vindt onze winkels in de Duitse steden BocholtBerlijnMünchen, Mannheim en Posthausen

Klik op de kaart op een van onze vestigingen om het adres en de openingstijden te zien.


Kan ik in de ROSE stores ook een waardebon kopen?

Onze waardebonnen kunnen zowel in de webshop als in onze stores aangeschaft en verzilverd worden. Je kunt de waardebonnen kopen met een minimaal bedrag van € 10,- en een maximaal bedrag van € 1500,-. 

Hier vind je de waardebon



Hoe kan ik in de ROSE stores betalen?  

Je kunt bij ons contant betalen, met je bankpas, creditcard (MC + Visa), een waardebon, Google Pay en Apple Pay.  



Kan ik in de stores een artikel reserveren dat ik later kom ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Neem hierover per mail of telefonisch even contact met ons op.



Waarop moet ik letten als ik een artikel wil terugbrengen?

Je kunt gekochte artikelen binnen 30 dagen retourneren. Je kunt artikelen in al onze ROSE stores terugbrengen. De artikelen moeten in nieuwstaat verkeren en ongebruikt zijn en je moet beschikken over de originele kassabon. Het recht op teruggave geldt ook voor afgeprijsde artikelen m.u.v. van persoonlijke beschermende uitrusting zoals helmen, beschermers, brillen enz. Als je nog meer vragen hebt over retourneren, neem dan contact op met onze  Klantenservice



Hoe kan ik solliciteren naar een job in een ROSE store?

Alle informatie over onze actuele vacatures vind je  hier  of onder het navigatiepunt ’Dit zijn wij’. Je kunt ons ook altijd een open sollicitatie sturen naar bewerbung@rosebikes.com senden. 



Waarom vind ik niet in elke ROSE store dezelfde producten en merken?

Het aanbod aan merken en artikelen varieert afhankelijk van het winkeloppervlak. Zo kan het voorkomen dat sommige stores artikelen aanbieden die in andere winkels niet meer beschikbaar zijn. In onze webshop vind je ons volledige assortiment en zie je of artikelen in onze stores op voorraad zijn. Met een rode of groene stip wordt op de productpagina aangegeven of een artikel in een store aanwezig is of niet. Let daarbij ook op de gewenste kleur en maat.

Anzeige der Verfügbarkeit in den einzelnen Stores

Waarom vind ik in de stores niet dezelfde producten als in de webshop?

In onze webshop vind je ca. 50.000 artikelen in uiteenlopende varianten, maten en kleuren. Het is onmogelijk deze hoeveelheid in een store aan te bieden zodat je in onze stores een diverse selectie vindt. Voor het volledige assortiment kun je terecht in onze webshop.  



Waar vind ik meer informatie over ROSE Bikes?

Meer informatie over ROSE, onze geschiedenis en onze beloftes aan jou vind je hier of onder het navigatiepunt ’Dit zijn wij’.