Naar het overzicht

ROSE Stores

In onze winkels bieden we jou persoonlijke service. ROSE Bikes heeft inmiddels al zeven winkels en acht shop-in-shops in Duitsland. Bezoek ons en maak gebruik van onze service: Van uitgebreid advies tot reparatie en inspectie – wij zijn er voor jou.


Waar wil je meer over weten?




Waar vind ik de ROSE winkels en wat zijn de openingstijden?

Hier vind je alle informatie over onze winkels en shop-in-shops. 

Klik op een van onze vestigingen op de kaart om het adres en de openingstijden te zien:


Onze shop-in-shop verkooppunten:

Kan ik in de winkels van ROSE een cadeaubon kopen?

  • Cadeaubonnen kunnen zowel in de winkels als online worden gekocht.
  • Ze zijn inwisselbaar in de winkels en de webshop
  • Waarde: €15,00 tot €1500
  • Cadeaubon online bestellen: naar keuze als PDF per e-mail of geprint per post

Koop nu een cadeaubon

Hoe kan ik in de ROSE winkels betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • Contant
  • EC-betaalpas (pinnen)
  • Creditcard (Mastercard + Visa)
  • Cadeaubon
  • Financiering easyCredit (alleen mogelijk in Bocholt, voor in Duitsland wonende klanten)
  • Google Pay
  • Apple Pay



Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Maar natuurlijk. Je kunt bij ons zowel een nieuwe fiets afhalen als je online bestelling met onderdelen, kleding en accessoires.

Afhaling in de winkel (fiets):

  • Je kiest in de winkelwagen voor afhalen in de winkel.
  • Zodra je fiets klaarstaat, ontvang je een e-mail.
  • In deze e-mail vind je een link naar onze online kalender. Maak hier een afspraak voor het afhalen van je fiets.
  • Als je je fiets komt afhalen, geven je tips en informatie over je fiets en bepalen we de juiste afstelling van de zithoogte en de verende elementen.

Afhaling in de winkel (kleding, onderdelen, accessoires):

  • Je kiest in de winkelwagen voor afhalen in de winkel.
  • Zodra je bestelling in de winkel voor je klaar ligt, ontvang je van ons een e-mail.
  • Het pakket blijft een week lang in onze store voor jou klaar liggen.
  • Meld je met de afhaalbevestiging bij de kassa.
  • Als je bestelling niet bevalt, kun je deze direct bij de kassa retourneren.



Kan ik in de winkel een artikel laten reserveren en later ophalen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Spreek hiervoor een medewerker aan en wij reserveren het gewenste artikel voor je.

Wil je de artikelen voorafgaand aan je bezoek aan onze winkel reserveren? Neem dan contact op met de klantenservice.

Waarop moet ik letten als ik een artikel wil terugbrengen?

  • 30 dagen retourbeleid - ook in alle ROSE winkels
  • Voorwaarden:
    • Alleen met de originele kassabon
    • Alleen ongedragen, onbeschadigde artikelen
  • Geldt ook voor afgeprijsde artikelen
  • Artikelen die vallen in de categorie persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen niet worden geruild en/of teruggebracht:
    • Helmen
    • Beschermers
    • Brillen
    • etc.



Hoe kan ik solliciteren naar een baan in een ROSE winkel?

Alle actuele vacatures vind je hier.
Alle actuele vacatures vind je hier. Zit jouw droomvacature er niet bij? Geen zorgen! Ook open sollicitaties zijn van harte welkom!

Bekijk de vacatures
Open sollicitatie sturen (in duits)

Welke artikelen zijn beschikbaar in de winkel?

In de webshop vind je per product informatie over de winkelvoorraad. Zo kun je voorafgaand aan je bezoek bekijken of bepaalde artikelen in de winkel aanwezig zijn. Hiervoor vind je op de detailpagina van een artikel na het selecteren van de gewenste maat en kleur gekleurde bolletjes.

Groen = het artikel is in de geselecteerde variant beschikbaar in (een van) de winkel(s)
Rood = het artikel is in de geselecteerde versie niet beschikbaar in de winkel(s) en moet online of in de winkel worden besteld.

Anzeige der Verfügbarkeit in den einzelnen Stores

Waarom vind ik in de winkels niet dezelfde producten als in de webshop?

In onze webshop bieden we ca. 50.000 artikelen in uiteenlopende varianten, maten en kleuren aan. Het is onmogelijk deze hoeveelheid in een winkel aan te bieden en daarom vind je in onze winkels een selectie. Wij bestellen onze webshopartikelen echter graag voor je. Je kunt ze dan in de winkel ophalen en passen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.




Waarom vind ik niet in elke ROSE winkel dezelfde producten en merken?

Het aanbod aan merken en artikelen varieert afhankelijk van de grootte van de winkel. Hierdoor bieden sommige winkels artikelen aan die in andere winkels niet verkrijgbaar zijn.


Online artikelen in de winkel bestellen

Alle artikelen uit onze webshop kunnen in de winkel worden besteld. Je kunt ervoor kiezen ze in de winkel op te halen of ze naar je op te laten sturen.


Wellicht ook interessant: