Betalingsmogelijkheden

PayPal

Je wordt na het afronden van je bestelling automatisch doorgestuurd naar de Paypal-pagina om de betaling af te ronden. Je Paypal-account wordt direct gedebiteerd.


Waarom wordt PayPal niet als betalingswijze aangeboden?
PayPal wordt alleen als betalingswijze aangeboden voor artikelen die direct leverbaar zijn. Als er een of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn, is betaling met PayPal niet mogelijk.

Creditcard

Betaal tijdens het bestelproces met VISA of Master Card. Je creditcard wordt belast zodra wij de artikelen verzenden.

IDeal

Zodra je je bestelling afrondt, word je doorgestuurd naar iDeal. Je hoeft enkel de naam van je bank te selecteren. Vervolgens word je doorgestuurd naar je online bankieren-omgeving en daar voer je de betaling uit zoals je gewend bent.


Waarom wordt iDeal niet als betalingswijze aangeboden?
iDeal wordt alleen als betalingswijze aangeboden voor artikelen die direct leverbaar zijn. Als er een of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn, is betaling met iDeal niet mogelijk.

Sofortüberweisung

Betaal met de online betaalservice Sofortüberweisung via internetbankieren. Na het afronden van je bestelling word je automatisch doorgestuurd naar de Sofortüberweisung-pagina om je betaling af te ronden.

Vooruitbetaling

Betaal je bestelling per bankoverschrijving. Wij sturen je, nadat je je bestelling hebt geplaatst, een e-mail met de benodigde betalingsgegevens. Zodra we je betaling hebben ontvangen, versturen we je pakket.

Heb je het bedrag al overgemaakt?
Het bedrag wordt onmiddellijk van je rekening afgeschreven, maar komt pas na 1-3 werkdagen op onze bankrekening binnen.

Details over onze bankrekening vind je hier.

Betaling bij afhaling

Je kunt je bestelling ook online plaatsen en bij het afhalen in de winkel direct aan de kassa betalen. Kies dan tijdens het bestelproces voor ‘Betaling aan de kassa’. Wanneer je bestelling klaar is om te worden afgehaald, ontvang je per e-mail een afhaalbericht met verdere informatie.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkels?

  • Creditcard (Mastercard/Visacard)
  • EC-betaalpas (pinnen)
  • contant
  • Mobiele betalingsmogelijkheden (Apple Pay & Google Pay)
  • Waardebon



  • Overig

    Wat moet ik doen als ik een betalingsherinnering ontvang?
    Controleer of het aangegeven bedrag reeds aan ons is voldaan. Als je nog niet betaald hebt, betaal dan zodat openstaande rekeningen weer vereffend zijn. Heb je reeds betaald, stuur ons dan per e-mail een betalingsbewijs zodat wij onze administratie kunnen bijwerken.

    Waar vind ik een kopie van de rekening?
    Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op. We sturen je vervolgens een kopie van de rekening.

    Intracommunautaire levering
    Aangezien wij gewoonlijk alleen aan particuliere klanten/consumenten leveren, brengen wij ook de btw van het desbetreffende land in rekening, zoals voorzien en gerapporteerd via het OSS-systeem. Een levering aan buitenlandse ondernemers met een ID-nummer is niet voorzien en wijzen wij daarom regelmatig bij voorbaat af, omdat dit technisch te ingewikkeld is en veel administratieve rompslomp met zich meebrengt. Helaas kunnen wij daarom geen belastingvrije intracommunautaire leveringen aanbieden.

    Wellicht ook interessant:
    Restitutie

    Wij behouden ons het recht voor te leveren via een andere betaalwijze dan de door jou gewenste. In dat geval word je vooraf door ons geïnformeerd.