Naar het overzicht

Betalen

Hoe kan ik bij ROSE betalen?

 

Kan ik per vooruitbetaling betalen? 

Ja, dat is altijd mogelijk. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, sturen we je een e-mail met de betalingsgegevens. 
Zodra we je betaling ontvangen hebben, zal je bestelling verder worden verwerkt. De artikelen blijven voor je gereserveerd tot we je betaling ontvangen hebben (maximaal 14 dagen). 
Vermeld als referentie je klant- en ordernummer en stort het geld op de volgende bankrekening: 

 

ROSE Bikes GmbH

Stadtsparkasse Bocholt

IBAN: DE 02 4285 0035 0000 1352 51

BIC: WELADED1BOH 


Combineer geen betalingen. Maak voor elke bestelling apart het geld over.  



Kan ik per iDeal betalen?  

Ja, je kunt kiezen voor betaling via iDeal en wordt dan aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar iDeal. Je selecteert je bank en rond de betaling af

Voordelen: 
De betaling komt normaalgesproken binnen enkele minuten bij ons binnen en je bestelling wordt direct door ons verwerkt.  


Waarom wordt iDeal niet als betalingswijze aangeboden?

iDeal wordt alleen als betalingswijze aangeboden voor artikelen die direct leverbaar zijn. Als er een of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn, is betaling met iDeal niet mogelijk.  


Kan ik per PayPal betalen? 

Ja, je kunt kiezen voor betaling via PayPal en wordt dan aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar PayPal.  
Als je al klant bent bij PayPal, kun je inloggen met je gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. 
Als je nog geen account hebt bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal account aanmaken en daarna de betaling bevestigen. 

Voordelen: 
De betaling komt normaalgesproken binnen enkele minuten bij ons binnen en je bestelling wordt direct door ons verwerkt. 


Waarom wordt PayPal niet als betalingswijze aangeboden?

PayPal wordt alleen als betalingswijze aangeboden voor artikelen die direct leverbaar zijn. Als er een of meerdere artikelen niet direct leverbaar zijn, is betaling met PayPal niet mogelijk. 


Hoe betaal ik met creditcard?

Betaal comfortabel en veilig met je creditcard. Om te kunnen betalen met je creditcard, moet deze geactiveerd zijn voor 3D-Secure. 
Als je nog niet voor 3D-Secure bent geregistreerd, word je tijdens het bestelproces automatisch naar de registratie doorgestuurd. 
Het rekeningbedrag wordt op je kaart gereserveerd. Afgeboekt wordt er pas als het pakket is verzonden.  



Hoe betaal ik per Sofortüberweisung? 

Als je kiest voor betaling via Sofortüberweisung wordt je aan het einde van het bestelproces direct doorgestuurd naar Sofortüberweisung. 
Selecteer daar jouw bank door de BLZ, IBAN of BIC in te voeren en meld je aan met de gegevens die je gebruikt voor online banking. 
De betalingsgegevens moeten vervolgens door jou worden bevestigd. 



Kan ik op rekening betalen?

Nee, vanuit het buitenland is dat niet mogelijk. 



Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de stores?

  • creditcard (Mastercard/Visacard) 
  • ec-bankkaart 
  • contant 
  • Apple Pay en Google Pay 


 

Wat moet ik doen als ik een betalingsherinnering heb ontvangen?

Controleer of het aangegeven bedrag reeds aan ons is voldaan.  
Als je nog niet betaald hebt, betaal dan zodat openstaande rekeningen weer vereffend zijn. Heb je reeds betaald, stuur ons dan per e-mail een betalingsbewijs zodat wij onze administratie kunnen bijwerken.  


Waar vind ik een kopie van de rekening?

Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op. We sturen je vervolgens een kopie van de rekening.  

 


Intracommunautaire levering

Intracommunautaire leveringen aan zakelijke klanten uit het buitenland zijn technisch gezien niet mogelijk. Wij leveren uitsluitend aan particuliere klanten en berekenen de btw van het land waar de bestelling naartoe wordt verzonden.   

Wellicht ook interessant: