SLX SM-RT66-L remschijf, 6-gaats, Ø 203 mm

Abstract SKU
160661
SKU
1606610001
Abstract Product Id
276119
Concrete Product Id
718168
Nieuw
SLX SM-RT66-L remschijf, 6-gaats, Ø 203 mm
SLX SM-RT66-L remschijf, 6-gaats, Ø 203 mm

SHIMANO SLX SM-RT66-L remschijf, 6-gaats, Ø 203 mm

26,39 € Adviesprijs € 38,95

Prijs incl. btw excl. € 9,95 (verzendkosten naar Nederland)

Bestelnummer: 1606610001

Levertijd 4 - 8 werkdagen

Winkelvoorraad

Voorradig in  Bocholt Biketown
Details

Zelfs onder lastige omstandigheden kun je vertrouwen op de constante remkracht en stabiliteit van de SHIMANO SM-RT66 remschijven. Het maakt daarbij niet uit of de remblokken van kunsthars of van metaal zijn.

Monteer de 6-gaats remschijven met de borgplaatjes op de naaf.

Details:
• remschijf met 6-gaats bevestiging
• 1-delige, torsiebestendige constructie
• goede hittebestendigheid en stabiliteit
• compatibel met kunsthars of metalen remblokken
• vaste schroefverbinding met anti-loslaatplaatjes

Technische gegevens:
• toepassing: e-bike, mountainbike, trekking, road
• serie: SLX
• model: SM-RT66-L
• materiaal: roestvrij staal
• remschijf-Ø: 203 mm
• remschijfbevestiging IS 6-gaats
• compatibel remblokmateriaal: organisch (hars) / gesinterd (metaal)
• gewicht: ca. 174 g (zonder bevestigingsmateriaal)

Leveringsomvang:
• 1 x SHIMANO SM-RT66 remschijf, 6-gaats, 203 mm
• 3 x SHIMANO anti-loslaatplaatjes
• 6 x SHIMANO borgschroef
 

Fabrikant: SHIMANO INC., 3-77 Oimatsu-cho, Sakai-ku, Sakai-shi, Osaka 590-8577, Japan, www.shimano.com
Verantwoordelijke: Shimano Europe BV, High Tech Campus 92, 5656 AG Eindhoven, The Netherlands, www.shimano.com

Eigenschappen
Disc: 6-gaats:
Ja
Materiaal: roestvrij staal:
Ja
GTIN:
4550170598341
Artikelnr. van de fabrikant:
ESMRT66L
Beoordelingen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)

De beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Criteria: om er zeker van te zijn dat de beoordeling ook daadwerkelijk van een klant afkomstig is, kunnen enkel ingelogde klanten beoordelingen schrijven. Beoordelingen kunnen uitsluitend worden geschreven door ingelogde klanten die het desbetreffende product gekocht hebben. Dit wordt automatisch gecontroleerd aan de hand van de bestelhistorie van de klant.