Naar het overzicht

Verzending & Levering

Afhaling in de ROSE store

Je kunt je nieuwe fiets gratis in een van onze ROSE stores laten leveren en daar afhalen. Het afhalen van kleding, onderdelen en accessoires is ook mogelijk in onze stores. Om logistieke redenen kan het voorkomen dat wij je fiets of andere producten tijdelijk niet in de store kunnen leveren voor afhaling. De benodigde informatie wordt weergegeven wanneer je het leveringsadres selecteert.  



Hoe werkt een fietsoverdracht in een ROSE store?

Als je er tijdens de bestelling voor kiest de fiets zelf op te komen halen, krijg je van ons een mail als de fiets voor jou klaar staat. In deze e-mail vind je een link naar onze online kalender. Daar kun je een afspraak maken voor een persoonlijke fietsoverdracht.




Wat houdt de fietsoverdracht in een ROSE store in?
Wij nemen uitvoerig de tijd om alles omtrent jouw nieuwe fiets uit te leggen.

  • We trekken daar 30 minuten voor uit.
  • We geven je tips over het instellen van de zithoogte en het afstellen van de verende elementen.
  • Als je vragen hebt over je fiets kun je die natuurlijk ook stellen.



Wat moet ik doen als ik nog geen mail over de overdracht heb ontvangen?
Controleer de status van je bestelling in je account.

Naar het besteloverzicht

Staat hier de status ’Pakket is verzonden’, kijk dan bij je ongewenste mail of de mail over de overdracht daar is terechtgekomen. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice controleert de actuele status van je bestelling en kan je ook helpen een afspraak voor de fietsoverdracht te maken.


Pakket afhalen in de ROSE store (kleding, onderdelen & accessoires) 

Als je er tijdens de bestelling voor kiest deze zelf op te komen halen, krijg je van ons een mail als het pakket voor je klaar ligt. Het pakket blijft een week lang in onze store voor jou klaar liggen. Meld je met de uitgeprinte bevestiging bij de kassa.



Ben ik als ik een pakket in de winkel kom ophalen verplicht tot aankoop over te gaan?
Nee, je kunt de producten ook bij de kassa weer afgeven.

Wat houdt de fietsoverdracht in een ROSE store in?
Wij nemen uitvoerig de tijd om alles omtrent jouw nieuwe fiets uit te leggen.

  • We trekken daar 30 minuten voor uit.
  • We geven je tips over het instellen van de zithoogte en het afstellen van de verende elementen.
  • Als je vragen hebt over je fiets kun je die natuurlijk ook stellen.



Wat moet ik doen als ik nog geen mail over de overdracht heb ontvangen?
Controleer de status van je bestelling in je account.

Naar het besteloverzicht

Staat hier de status ’Pakket is verzonden’, kijk dan bij je ongewenste mail of de mail over de overdracht daar is terechtgekomen. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice controleert de actuele status van je bestelling en kan je ook helpen een afspraak voor de fietsoverdracht te maken.


Pakket afhalen in de ROSE store (kleding, onderdelen & accessoires) 

Als je er tijdens de bestelling voor kiest deze zelf op te komen halen, krijg je van ons een mail als het pakket voor je klaar ligt. Het pakket blijft een week lang in onze store voor jou klaar liggen. Meld je met de uitgeprinte bevestiging bij de kassa.



Ben ik als ik een pakket in de winkel kom ophalen verplicht tot aankoop over te gaan?
Nee, je kunt de producten ook bij de kassa weer afgeven.

Wellicht ook interessant: