Vertraging bij de verwerkinig van retourzendingen: het kan op het moment iets langer duren voordat je retourzending wordt verwerkt als deze bij ons is binnengekomen.

Naar het overzicht

Verzending & Levering

BESCHADIGD OF VERKEERD PAKKET

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd wordt bezorgd?

Controleer of de inhoud volledig is en de artikelen onbeschadigd zijn.  Als alleen het pakket beschadigd is en je iets uit je bestelling wilt terugsturen, kun je hiervoor een willekeurige andere doos gebruiken. Vul het retourformulier in, stop het in de doos en maak onder punt 12 van de algemene voorwaarden een retouretiket aan. Retourneren is kosteloos.

Zo kun je een artikel retourneren

Als een artikel ontbreekt of beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice.  Houd je order- en klantnummer paraat zodat we je vlot verder kunnen helpen: klantenservice@rosebikes.com.


Wat moet ik doen als de inhoud van mijn pakket niet klopt?

Als je een verkeerd pakket of artikel hebt ontvangen, kun je dit gratis retourneren door onder punt 12 van de algemene voorwaarden een retouretiket aan te maken.

Vermeld op het retourformulier welk artikel je hebt besteld en welk artikel werd geleverd.

Neem om het gewenste artikel alsnog te ontvangen, contact op met onze klantenservice. We kunnen dan controleren of er in ons magazijn iets is misgegaan en je het juiste artikel meteen toesturen.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

  • Verpak het artikel 
    Vul het meegeleverde retourformulier in. Stop dit formulier in de doos en plak het retouretiket dat je onder punt 12 van de algemene voorwaarden kunt aanmaken op de doos.
  • Breng het pakket naar de post 
    Je kunt het pakket bij Postnl (Nederland) of Bpost (België) afgeven. Bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging ontvangt dat het pakket is aangekomen.
  • Ontvangstbevestiging 
    Nadat we het pakket hebben ontvangen, informeren we je automatisch per mail.